pondělí 3. srpna 2015

Osobní trenéři v mobilu

Když přijde na posilování, jsem poněkud lenivým člověkem. Nebaví mne (lo)potit se v posilovně a ještě u toho koukat na sebe do zrcadla (za což možná může i má bývalá brigáda ve fitku). Nicméně jednou jsem díky pořadu Applikace narazila na takové dvě chytré appky od Runtasticu a prostě jim neodolala.




Tou první byl Runtastic Six Pack App. Tato aplikace obsahuje cvičení zaměřené na pořádný pekáč buchet. Vše je rozdělené do tří levelů (z nichž ten první je zdarma, stejně jako samotný download, další dva levely si přibližně za 100 korun můžete odemknout), každý o několika dnech cvičení. Dohromady to trvá asi tři měsíce, pokud se nemýlím. Všechny cviky se Vám ukazují na displeji velmi názorně, takže není možné, abyste je nepochopili či dělali špatně. Co mi přijde skvělé je i rozvržení cviků a následného odpočinku; nebo i počítání jednotlivých cviků, které umožní myslet na výkon a nemást sám sebe počítáním, kolikrát už jsem to udělal. Je to velice prosté a jednoduché. Mobil Vám hlavně vždycky zapípá, že je čas jít cvičit, takže na to rozhodně nezapomenete. Jak to vypadá názorně nám předvede následující video - bohužel, ten fešák v té aplikaci poněkud chybí... 


Six Pack App mě prostě chytil. Bohužel kvůli určitým komplikacím jsem musela na měsíc přestat cvičit, ale nyní znovu cvičím od začátku. Hrozně mne to baví, jelikož cviky jsou různorodé a zvládne je člověk posilováním nepolíbený. Nahrává tomu i to, že mobil nosím naprosto vždy a všude, takže není možné se cvičení vyhnout (tedy jasně, musí se chtít, ale když už na něco člověk najede, měl by to dodělat!). Navíc jsem přibližně po prvním měsíci už viděla určité výsledky. Nebo alespoň jsem si to do hlavy natolik vsugerovala, že jsem to pomaličku se rýsující bříško v zrcadle prostě viděla... :) 


Druhou aplikací byl Runtastic Butt Trainer App. Jak název napovídá, aplikace je zaměřena na posilování zadečku. I když u některých cviků mi přišlo, že je to pořádný záběr i na nohy! Aplikace je jinak sestavena na stejném principu, jako ta předchozí - opět zde máme tři úrovně, každá o několika dnech cvičení, každá těžší než ta předchozí; každý cvik je opatřen názorným videem se všemi náležitostmi; celý program trvá přibližně tři měsíce. Je to prostě celé stejné, jenom v růžové barvě. 




Aplikace si prostě nemohu vynachválit. Obě dvě jsou skvěle provedené a člověk tak velice rád obětuje těch 100-120 korun na odemčení posledních dvou úrovní. Cvičení v domácím prostředí je navíc přirozenější a méně sebevědomí lidé si mohou být jisti, že je při tom nikdo nesleduje a nemusí se tak strachovat o to, jak při tom vypadají. 

Kéž by tak Runtastic vydal ještě podobnou aplikaci zaměřenou na kardio...

Žádné komentáře:

Okomentovat